4 gün önce mide bulantısı sonrası ayak bileğim de 4-5 adet sivri sinek ısırığı tarzında izler çıktı kırmızı gece gündüz fark etmezsizin kaşınıyor ama şiddetli değil krem sürdüğümde geçiyor, sıcak suda yanıyor kasimaktan tahriş olduğu için diye düşünüyorum, koltuk altımda 4 tane belimde bir tane göbeğimde bir tane ve diğer ayak üstünde bir tane çıktı lütfen bu uyuz demeyin nasıl oluyor tam olarak detaylıca anlatın ne olur küçük bebeğim var ona geçer diye ölmek istiyorum resmen, nette uyuz kremleri hazırlayan kişilere sordum ,hepside evet uyuz dedi alerji olsa tek böyle de çıkar uyuz 7 ila bir ay içinde bulaşıcı olur şuan kuluçka dönemi başlangıç dediler cildiyeye gidecem o zamana kadar sizede sormak istedim, eşim stres çok yaptın şu ara ondan olmuştur dedi ama uyuz oldum kesin diyorum belirtiler onu gösteriyor vücudumda birşeyler geziyor of ne yapıcam ben bütün moral motivasyon sıfır