Selam kızlar 40 bitimin 2 gün sonrası adet oldum daha da olmadim 10 gün geçti üstünden kondom+ geri çekilme ile korunuyorum spiral taktırmak için adetin 3 günü gidiliyormuş hala tık yok normal mi bu durum bi tanıdığımla karşılaştım hem kondom hemde geri çekilme ile korunup hamile kalmış korkmalimiyim