Kızlar oğlum yedi aylık tam tamına iki aydan beri kabızlık sorunu yaşıyoruz vermediğim denemediğim götürmediğim doktor kalmadı suan ilaç tedavisindeyiz üç gün fitil bir ay dubhalac ver dedi doktor ama ilacını vermeme rağmen beş gündür yapmadı ve şimdi yaptı top gibi adam akıllı ek gıdaya bile başlayamadık bile korkundan napmam lazım hep fitil de vermek istemiyorum nolur bir akıl verin 😞😞😞