Belki düzelir, hiç bilmiyorum. 4.ayında bizim kilo alımımız az diye doktor mamaya başlayalım günde 1-2 defa mama içir demişti ama asla bebeğim biberon ile içmeyi kabul etmedi. Anne sütünü sağıp verdim biberonla yine kabul etmedi. 5,5 aylık olduk hala istemiyor. Bende o dönem geceleri uyurken biberon veriyordum, uykusundan tam uyanmadan ancak öyle alıyordu