Hayır bizim de düşük çıktı çoğu , kan sayımı genel olarak düsük , doktor bir kereye mahsus ise bi sorun olmaz ama sürekliliği Olursa sıkıntı vardır dedi Allah korusun. Bir ay sonra gelin dedi ama ateşi 37.5 olursa bir ayı da beklemeyin acilden giriş yapın dedi çünkü bağışıklık sistemi ile alakalıymış. Allahım bütün yavruları korusun...