Merhabalar kızlar oğlum 11 buçuk aylık yeni yeni yürümeye çalışıyor. Salı günü bebeğim yine yürümeye çalışırken sendeledi ve mama sandalyesine ağzını çarptı hemen koştum bir baktım kanlar akıyordu üstteki bir dişi havaya kalkmış bildiğiniz yerinden çıkmıştı… gittiğimiz 3. Hastanede müdahale edildi ve dişi yerine taktılar evet ben de çok oldum ama bunun bir tedavi yöntemi olduğunu söylediler araştırınca doğru olduğuna emin oldum. Fakat illaki dili değiyor bugün 4. Gün yerinden çıkan diş diğerinden biraz ayrı duruyor ve üst dişleri tam uzamamıştı düşme sonucunda çıkan diş mecbur çıkmış gibi oldu uzun duruyor diğeri de uzayınca eşitlenecek dediler. Bu süreçte ısırmak yasak emzik yasak… uyku problemi başladı emzik yok diye :(( önerilerinizi istiyorum kızlar, ilki emziksiz uyku eğitimi nasıl verebilirim ikincisi böyle bir şey yaşayan oldu mu iyileşme süreci ne kadar sürer acaba??
Şimdiden hepinize teşekkür ediyorum ♥️