Kuzeyinko normal değil? Bebekten bebeğe değişir canım bu. Her bebek bir değil. Her insan evladı gibi. Meselaa benim kızım 17 aylık hala sevmez uyumayı. Çatlarsın uyutmak için. Bırakırsın uyudu sanarsın. Odadan çıkarsın alkış yaparak arkandan gelir. Doktorlarımız normal diyor. Hiç bir değerinde sıkıntı yok. Çocuk uyumayı sevmiyor. 😁