cnnemr benim oğlum 5 aylık. Bizde de vardı aynı sorun hala reflü yatağında yatar, kusmaları var ama eskisi kadar çok değil. Ben gece kusma sesine uyanırdım korkumdan uyku uyuyamazdım, emzirme sonrasında 25 dk kucağımda tutardım yine de kusardı. Alt açma kabus olmuştu ne zaman açsam kusardı. Hep açılı ve mutlaka yan yatır. Gözetim altında tut sürekli. Korkma büyüdükçe düzeliyor, mide kapakçıkları tam kapanmadığı için geri itiyor. Geçecek canım, sabırlı olmalısın ve kendini üzme 🙏🏻