Buyumeyenanne Arkadaslar merhaba. 7 aylik oğlum var. Allah nasip ettik 1 bebisim daha olacak ins. Ben emzirmeye devam etmek istiyorum doktorumda sorun olmaz dedi. Cevremde herkes sacma sapan seyler anlatip oğlumu memeden kesmem gerektigini savunuyor. Cok sinirleniyorum. Var mi bu sureci emzirerek geciren bebeklerinin arasi az olan 🌸
Aselincimom Buyumeyenanne şey mi diyorlar sütün acılaşır falan mı annem bana hamileyken abimi emzirmiş sütü zehirlemiş yani doktorlar öyle demiş doktorun ne diyorsa onu yap elalemi boşver
Tansukiz Buyumeyenanne bildiğim kadarıyla bir kaç ay emzirmekte sorun olmuyor ancak hormonlardan mıdır nedir bilinmez sütün tadı değişiyor bebek zaten kendisi bırakıyor emmeyi siz emzirmeye devam edin bence diğeri doğana kadar o süreye geldiğinizde zaten ilk bebeğiniz yeteri kadar anne sütü almış olacak o zaman kesersiniz bir aksilik çıkmazsa. Ama ekstra vitamin vs almanız çok önemli takviye yapmazsanız kalsiyum demir ne bilim işte a b c ne kadar vitamin varsa kanınızda düşer size ağrı sızı sinir stres halsizlik olarak geri döner beslenmeniz çok önemli.
Ela0l Buyumeyenanne merhaba yeni mi öğrendin hamile olduğunu benimde 10 aylık oğlum var ve hamile olduğumu oğrendim napıcağımı bende bilmiyorum
Buyumeyenanne Sutun acir diyen var, emen bebeğin küçük kalir gelismez diyen var, karnindaki beben beslenemez diyen var hersey var 😅