Mıcrofer demir kullanıyoruzz. Avent, lansinoh, tomme tippe, chicco biberonlarını denedimm. Piyasadaki her mamayı da denedim. Madem dedim hiçbirini içmiyo Sma optipro veriyorum günde 5 ölçek güç bela o da 😂biberon reddi değil de mama reddi olduğunu düşünüyoruz direk çünkü biberondan su verince içiyo hevesli heveslii. Biz de artık kaşık maması, arı mama , meyve püresi vs falan devam ediyoruz artikk.