benmkzm- Esim benzinlikte pompaci olarak çalışmak istiyor nasil bir iş kolay bir iş yok ama çok mu zor 18 bin maaş 3 bin yemek karti sigorta yaparlarmis cok kararsız yapabilirmiyim diye düşünüp duruyor
sek_kahve benmkzm- başka iş yoksa, böyle bir iş varsa yapmaktan başka seçeneği yok ki zaten yapmalı. En basitinden gitsin en yakın benzin istasyonuna sorsun oradakilere. Gece de çalışıyorlar ve soğuk oluyor geceleri ama iş neticede.