demirtug benım bebegıgım oyleydı baya sasıydı korkmustk bızde ışk dogdugunda doktor kontrolunde esımbaya twtırgın sekılde doktora sormustu doktorda gayet normal sorun yok en gec 3 aya duzelır dedı ve 2aylıkken tamamen duzelmıstı sımdı 17 aylık ve goz kontrolunde gayet oyı dedı doktor