omurbebek12 Kızlar bebeğim tam 24 aylık iki gün önce aşıya götürdüm boyu 83 cm kilosu 11 hemşire hem boyu hemde kilosu düşük dedi :(
Alerjikrinit omurbebek12 benim oğlumda öyle uzman çocuk doktoru böyle demiyor bu ebelerinde tablodan konuşup insanın sinirini bozması ya
ikiboncukannesi_ omurbebek12 peki sizin yada eşinizin boyu uzunmu genetikte olabilir hemşirelere bakmayın ya her bebek aynı olcak diye bir şey yok
findiginannesi_ omurbebek12 Vay arkadaş benim oğlum 80 cm 23 aylık 9 buçuk kilo moral bozmaya ne meraklılar bebeğinizin kilosu da iyi bence sağlıklı olsun yeter
kurabiyem28 omurbebek12 kızım 23 aylık 1 ay önce kilosu 10,500 dü boyuna 80 cm. Eşime (1.78) ve ailesi uzun boylu . Benim boyum 1.60 ailemde bu sınırlarda
omurbebek12 ikiboncukannesi_ tabi kesinlikle öyle benim boyum 167 eşimin boyu 173 geçen misafir geldi bebeği benimkinden ay olarak küçüktü benim bebeğim senden uzun kilolu falan dedi üstüne hemşire öyle deyince üzldüm
omurbebek12 findiginannesi_ evet işte bende hep diyorum sağlıklı gerisi gelir ama geçen misafir geldi onun bebeği benimkinden ay olarak küçük ama benim bebeğim daha uzun falan dedi üstüne de hemşire öyle deyince kendimi kötü hissettim
ikiboncukannesi_ omurbebek12 ay öyle insanlara sinir oluyorum gerçekten ya kendi bebeğini başkasıyla niye kıyaslıyor karşıdakı üzülür eder diyede düşünmüyorlar yinede bir uzman dr götürün vitamın fln yazar belki içiniz rahat eder en azından
findiginannesi_ omurbebek12 Bu insan milleti herşeyi der canım ağzına kürekle vuracaksın onların benim oğlum da zayıf kimseyi dinlemiyorum herkes kendi doğurduğunu büyütsün önce
kurabiyem28 omurbebek12 sağlıklı beslenmeye özen gösterin. Kızım yemeyen bir çocuk biraz ye de bir tık fazla olabilirdi. Buna da şükğr diyorum. Boy ölçümü doğru sonuç vermeyebilir. Kızım Dr da çok ağlıyor boyunu kilosunu ölçmek çor oluyor
delirmeceler omurbebek12 doktor sağlıklı bir sıkıntı yok dedimi demiştir presentilda bir sıkımtı olsa sölerdi gerisine kulak tıkayın
omurbebek12 delirmeceler balık yağı kullanmaya başladım zaten önceden başkaları da söyleyince balık yağı almıştım doktora da balık yağı aldım onu kullanacam dedim iştah açar toparlanır dedi
omurbebek12 findiginannesi_ işte çok patavatsızlar ben asla başkasına benim bebeğim daha uzun diyemem yani kimseyi evladıyla vurmam
delirmeceler omurbebek12 buarada kaç cm doğdu bebeğiniz boy genetiktir çokta takılmayın içinizi rahatlatayım ama benim ikizlerimden kızım 28 aylık 13 kilo 🤭
MTVr delirmeceler yani siz şimdi teselli mi ediyorsunuz yoksa başka bir şey mi diyorsunuz ben anlamadım
omurbebek12 ikiboncukannesi_ ben daha önce sormuştum daha sonra getir bakacam demişti yani o an vitamin vermedi tabi baya oldu Doktor’un öyle demesi ben kendim balık yağı aldım kullanıyorum şu an zaten son zamanlarda yemeği zorla yerdi bazende hiç yemezdi
omurbebek12 azra1616 evet ama insan üzülüyor demi bi yerden sonra kilo alımları duruyor zaten olması gereken o ama insanların söylemleri sanki biz bakamıyoruz gibi :(
kizannesi06 omurbebek12 22 aylık bebeğim 83 cm ve 12 kilo erken dogdumu buda etkiler benim kızım 37 haftalık doğdu