Selamlar
Birinci mama sandalyemiz IKEA Antilop, içine oturma pedi ve ayak koyma tablasınu sonradan ilave ettim kesinlikle bebekleri rahat ettirmek ve ayağını dayamasını sağlamk önemli. Annemlerde gündüz orda onunla takılıyor. Ama kendini atacak gibi oluyor dengesini kaybedebiliyor. Çok da ufak ayrıca benim çocuk yaşıtlarına göre.Ama aşırı pratik, temizlik kolay.
İkinci sandalye JOIE Mimzy Lx. Araştırarak aldım yine yeni aldım. Çok hantal, çok zor taşınıyo, kendi içinde bile kısıtlı gibi hareketi(1 tane alcaksanız spin modeli de tercih edilebilir). Ama kütük gibi sağlam duruyo ve uzun aylar oturabilir inşallah. Kumaşı da silinir gibi. Allah ağız tadıyla sağlıkla kullandırsın hepimize sevgiler