Arkadaşlar 35 günlük kız bebeğim var. Şu 15 gündür poposunda hafif kızarıkla başladı. Sonra büyüdü ve sanki tırnaklarsın ya böyle çukur çukur açık yaraymış gibi olur. Aynı öyle bir pişiğimiz var. 5 gün önce aylık kontrolümüz vardı doktorumuza da gösterdik. Mustela kullanıyordum normal de. Kıvamı biraz yağlı diye çişi kaydırmıyor tutuyordur dedi ve bana desitin önerdi. Onu kullanıyorum 5 gündür ancak daha da arttı sanki çok canımı sıkıyor minicik yavrumun poposunu öyle görünce. Bu arada doktorum kortizonlu bir kremde vermişti haftadan haftaya kullanmamız için. Bana yardımcı olur musunuz pişik problemi yaşayıp da geçirenler fikirlerinize muhtacım.😔