Efeannesi_ Sünnet olalı 7saat oldu hala çok ağlıyor krem sürdük Ağrı kesici parol veriyoruz ama cok ağlıyor hiç durmadı normal mi sizce çok ağlaması inşallah yanlış giden bir durum yoktur kendimde kötü oluyorum o ağladıkça
Sadeliyaaa_ Efeannesi_ Bizimde öyle olmuştu her bebeğin acı eşiği stresi farklı diye düşünüyorum ama aklınıza takılır içiniz rahat etmezse yaptırdığınız yeri bir arayın isterseniz ben saat başı arıyor aklıma bi şey takıldıkça soruyordum doktora anca öyle rahatlıyordum
-Eraymoms- Efeannesi_ çok normal ağrısı sızısı var şuan antibiyotikli krem ve uyusturuculu krem verdimi doktorunuz ise yarıyo iyi geliyo onlar işedikce ağlar yarın inşallah daha iyi olacak oğlumda öyleydi ikinci gün ağlamadı öyle
sematayman Efeannesi_ ağrı kesici fitil daha etkili biz fitil vermiştik doktorunuza sorup alın isterseniz
Efeannesi_ Sadeliyaaa_ sorduk şimdi doktora yine krem söylemiş eşim almaya gitti 2 kremi birleştirip sürecekmişiz. Çok teşekkür ederim
Eloooooo Benim oğlum da ilk gün çok ağlamıştı doktoru arayıp sorduğumuzda normal dediler ertesi güne ağlaması bitti. Çok rahatsız olursanız mutlaka arayın ama normal olduğunu da aklınızın bir köşesinde tutun yarına bişey kalmaz inşallah
Efeannesi_ Eloooooo inşallah banada öyle geliyor biraz daha geçer acısı doktorumuzu aradık normal dedi o da 1 krem daha söyledi eşim almaya gitti 2 krem birleştirip sürecekmişiz .teşekkür ederim
Eloooooo Efeannesi_ Bize işlemden sonra 2 krem vermişlerdi karıştırıp sürmüştük biri sarı renkli antibiyotik biri beyaz ağrı kesici. Ama biraz sabredin yarına bişey kalmaz
Efeannesi_ Eloooooo çok teşekkür ederim yorumunuz için inşallah geçecektir hayırlısıyla bizdeki kremde sarıydı şimdi dediğiniz gibi eşimin getirdiği beyaz