demetuguz hayır doktor yazmadı ama biogaia tavsiye edeceğine emindim zaten devlet karsilamiyor o yüzden reçete etmiyorlar. Biogaia ile aynı şey probiyotik ikisid ama biogaianin yanetkisi karın ağrısı yapmak eğer bu yan etkiyi çocuğuna yaparsa çığlık kıyamet oluyo zaten. Ben eczaneden aldığımda şu an gazı cok yoğundur ilk bir kaç gün günde 3 kere 6 damla verin dedi sonra günde 6 damlaya düşürün dedi. Ben 4 şişe bitirdim. Çok memnunum yanında gaz damlasına bile gerek kalmadı çoğu zaman. İlk doktor kontrolünde de sordum ben bunu kullanıyorum yanina da nurse harveys dedim tamam zaten başka bişeye gerek yok ikiside güzel tercih aferin demişti. Yani niye kullandın falan demedi