babasız büyüyen bir çocuk olarak şunu söyleyebilirim.en çok düşündüğü şey şu olacaktır ; acaba babam olsa şu an yaşadığım şeyi yaşar mıydım.
İnsanlar her darbe vurduğunda bunu düşünürdüm. Beni korur muydu ya da belki de o olsa ben bu darbeyi yemezdim gibi.
İleride ne yaşarsınız bilmiyorum umarım hep mutlu olursunuz ve bunları düşünmeye gerek bile duymaz. Ama ne olursa olsun suçlusu siz değilsiniz, her şeye yetişemezsiniz ve bir ebeveyn olarak herkesten ,her şeyden çocugunuzu koruyamazsınız. İnsanlığın doğası bu maalesef.
Allah rahmet eylesin adınıza çok üzüldüm dilerim tüm güzellikler sizinle olur .her şey gönlünüzce olsun, hep iyi insanlarla karşılaşın🌸