adaletkulaksz benim bebeğim aç olduğunda daha çok ellerini ağzına götürüyor ben ordan anlıyorum fiziksel olarak. Bir de saat tutuyorum başından beri. Zaten yenidoğan döneminde 2 saatte bir doyuruyoruz ya. Şimdi 2 ay 14 günlük, 2,5 saatte bir doyuruyorum. Yoksa fazla geliyor, kusuyor, sütümü içebilecekken boşa gidiyor gibi hissediyorum. Yine gazı olunca yüzü kızarıyor bacaklarını çekiyor ve emmek istiyor kucağımda tutup emzik veriyorum o zamanlarda da