Merhaba bebeğime bugun 1.ay aşısı yapıldı ama bebeğim aşıdan sonra çok huzursuz sıçrayarak uyanıyo sureklı memede ağlıyor 5 dk yanından ayrılamıyorum sakınlesmesı ıcın hep yanındayım hemsıre yan etkısı olmaz dedı ama bebeğim normalde böyle değildi. Ne yapmam lazım bunu yaşayan oldu mu ve ne zaman duzelır ? Kendımı kotu hıssedıyorum o huzursuz olunca