Cuma günü aşı olduk cumartesi grip olduk ve pazartesi gününden beri zor emziriyorum . Farklı farklı yollar deniyorum ağlıyor memeye gelince . Doktora soruyorum hasta olduğu için emmek istemez diyor. Meme reddi mi yaşıyoruz. Başına böyle birsey gelen var mı. Sütüm mu azalıyor me yapacağımı şaşırdım artık