Merhaba, 7 aylık bebeğim var, yaklaşık 1.5 ay önce göğsümde çok küçük bir sertlik fark ettim ve hemen doktora gittim. Doktorum önce bırads4b olarak tanımladı, sonrasında başka bir doktora daha göründüm ve 1 ay sonra tekrar gelmemi istedi ve gittiğimde kitle büyümüş ve şekil değiştirmişti. Bırads4c olarak tanımlandı. Bundan kaynaklı biyopsi oldum. Biyopsiden 10 gün sonra acı ve ateş ile tekrar doktoruma göründüm ve kanımda enfeksiyon çıktı. Kitle 10 günde büyümüştü. Koltuk altlarımda yeni bezeler mevcuttu. Antibiyotik tedavisine başlandı. Salı günü tekrar gideceğim. Biyopsi sırasında alınan doku çok yumuşak ve beyazdı. İyi huylu olarak yorumlanmıştı ancak büyüme çok hızlı devam ediyor. Benim durumumla benzer bir durum yaşayan var mı? Biyopsi sonucunu bekliyorum büyük telaşla