Merhaba..gec kaldigimi dusunuyorum ama 5 yasina kadar yine de sansm var dye okudum,dinledim. Benim de eşimin de cok iyi degil inglzcesi..dile maruz birakarak ogretmk gerekiyorms sanrm.⁴/4luk bir egitim veremyck olsak da sizce nasil bir yol izlenmeli? Kendmz de ogrenerek adim adim gitsek zor ve sacma mi olur? Kelime kelime mi baslmk gerek? Dil ablasi mi ayarlasak? Haftada 1 saat yeterli olur mu? Bircok soru var aklmda..bilginiz varsa paylasr msnz lütfen ?