Kızlar bugün bebeğim iki doz menenjit aşısı oldu doktorumuz iki doz yaptırmamızı önerdi bu ara menenjit salgınının olduğunu söyledi ne gibi belirtiler yaşadınız şimdilik ateş olmadı ama korkuyorum gece olur mu diye yaptıranlar siz de ne gibi belirtiler oldu ?