uzaydanbirisi 5.5 aylık bebeğim var , prezervatif çıkmış ve kaza yaşadık maalesef 😭😭bu zamana kadar hiç adet olmadım, ne yapacağım ? Hap kullansam nasıl emziririm?
1gunes uzaydanbirisi hap kullanmadam once sütünüzü sagın oyle verin b süreçte ortalama 1 gün falan emziremezsiniz diye dusnuyorum ve sagıp sütünüzü dökmeniz lazım
gmzzmrtt uzaydanbirisi aynı şey başıma geldi. Ebeye sordum. Altı aydan küçük bebeği olanlara hiç önermiyorum dedi. Adet olmadıysan geceleri bol bol emzir dedi. Süt korumaz dikkat et dedi Ertesi gün ilacını önermedi erkek bebeklerde hormon bozukluğu yapıyormuş. Eczanecilere sordum hiçbiri önermedi. İki hafta sonra gel kandan bakalım dedi. Çok şükür kanda negatif çıktı.
Azizeumut11 uzaydanbirisi canım aynısını yaşadım Ella içtim ama bebeğimi emzirdim drlar sıkıntı olmaz dedi ya ama oğlum da çok huzursuzluk oldu keşke onları dinlemeseydim
Gizem51 uzaydanbirisi benim oğlum da öyleydi ayakta sallayarak uyutuyorum ninni açıyorum ilk gün ağladı sallanmak istemedi tabi ama sonra alıştı sabredeceksinz
gmzzmrtt Azizeumut11 keşke içmeseydiniz. Bir dahakine dikkat edin. O ella ilacının içinde kadınlık hormonları varmış bu da özellikle erkek bebeklere iyi gelmiyormuş illa ki anne sütüne geçiyormuş bu hormonlar .bana da ebe ve eczanedeki kadın söylemişti. Bebeğiniz ondan huzursuz olmuştur. Bi de içtiyseniz bir gün boyun emzirmemek gerekiyormuş
Oguzhan2023 Benimde basima geldi iki kez eczacim 12 saat snr emsie dediydi* benim buzlukta sutum vardi biberonla vermistim* kendimide sagip dokmustum sutu
uzaydanbirisi Flowersed ertes72 yi içtim 8 saat boyunca emzirmedim , bu sırada mama verdim , gece zor oldu biraz hep memede uyuduğu için 😅 sabahta iki göğsümü boşalttım sonra emzirdim 🙂
uzaydanbirisi Flowersed kanama oldu bi kaç gün sonra , test filan yapmadım 😂 çok bi kan da gelmedi esasında zaten normalde de 6 aydır adet olmuyorum 😅eğer hamileysem de haberim yok ama umarım değilimdir