Lalezlal Kuzeysmom_ korkmayın bi süre sonra iki elinide aynı şekilde kullanıyor bizimde başta sol el daha başarılıydı hatta ben solak olucak dedim ama sonra düzeldi
Kuzeysmom_ Lalezlal kaçıncı ayda düzeldi peki ? Bu postu açana kadar endişeli değildim aslında ama üstte bi hanımefendiyle konuşunca endişem artmadı değil umarım düzelir bir an önce
Lalezlal Kuzeysmom_ yani beşinci aydan sonra düzelmeye başladı siz yinede endişeliyseniz bi doktorunuza sorun yanlış bilgi aktara ak istemem birazda uğraştım sağ eliyle sürekli tutmasını sağladım kavramaya alışsın diye
neolmusyaani Kuzeysmom_ sanki ben yazmışım gibi benim bebeğim 6 aylik tıpkı anlattığınız gibi 4 aylıkken falan farkettim ama gereksiz takıntı mi yapıyorm diyrm kendi kendime bazen de çok takılıyor kafama
Glcnblt Kuzeysmom_ sağ elini kullanan herkes için sol daha güçsüz değilimdir sağ her zaman daha güçlüdür bebeğiniz solak değilse sağı çok daha fazla kullanmasında bir sakınca yok gibi duruyo ama aylık kontrollerinize gittiğinizde doktora da bi sorun