ayazegemom ay burda yazanlar oluyor ama isim vermek falan yasak ya yazmıyorlar sanırım . Biri kusana kadar ağladı , ağlayacak yapacak birşey yok demiş eğitmen 😔 onu okuyan diğer annelerde her eğitimi aynı kefeye koyuyor. Eğitmenimin birinci kuralı seveceksin sakinleştireceksin susturacaksın ama sen uyutmayacaksındı 🙏 eğitmen seçimide çok önemli gerçekten ve tabi çocuğun buna hazır olmasıda …