rkbr Merhaba anneler bisey sormak istiyorum bebeğim 48 günlük bu hafta bebek spasina gidicez ama ben korkuyorum boyunluk felan sıkıntı olur mu yani bilemedim bilgisi olan var mı
strongmother6 rkbr ay hayır hiç korkulcak bişey değil sıkmıyor boyunluk aksine bebekler seviyor hareket ediyorlar biz de kırklıyken gittik kızım hiç ağlamadı 🙌🏻❤️
ISILTAN rkbr Merhaba nerede yaşıyorsunuz belki aynı yerde yaşıyorsak fikir olur banada :) Bende çok istiyorum götürmek ama uyuz salgını vs okuyorum burdan çok korktum götürmeye
momysskaan rkbr bizde gidicez ama ben de bebiş küçükken korktum gitmedim 🤭biraz büyüsün dedim altı aylık olucaz bu ay içinde gitmeyi düşünüyoruz 🫠🤗
alyaderin1 Ben “babyswimspa” ya götürmüştüm çok memnun kaldım karşılama Güleryüz anlatım biçimleri falan Asla boyunluk sıkmıyor bebekler çok mutlu oluyor
mihrakuss alyaderin1 mrb bnde bu hafta dedğinz yere götürcem bebeğimi hijyenik bi yer mydi suyunu değişiyorlar mı yani
Suphiye_mila13 rkbr bizde kırk uçurmaya spaya gitmiştik boyunluk sıkmıyor ama bizimki yaz dönemine denk gelmişti ve boynunun altı tahriş olmuştu baya kötüydü kremle düzeldi boyunluktan olduğunu düşündüm