Rosebelle “ Annen çocuk Baktığı zaman Sokaklar daha güvenliydi istediği gibi dışarı çıkabiliyor oynayabiliyordu O da işini yapabiliyordu ya da bilinçsizce televizyonun önüne koyabiliyordu bebeğini. Internette farklı bir karışık bilgiler yoktu. Benim gibi hangisini uygulasam diye düşünmüyordu annem ..Her şeyin sağlıksız olduğu dönemde hangisi zararlı, hangisi temiz içerikli diye kaygilanmiyordu.cunku organikti her şey daha az zararlıydi paketli olanlar bile . Sen birden çok çocuk büyüttün,büyümüşsün de ama bu benim çocuğum..ve lütfen bırak ben büyüteyim”
Not:alıntıdır 😊