Doğduğundan beri pişik kremi kullanırım bi sorun görmedim şimdilik kız bebeğim olduğu için heryerine sürüyordum dudaklarına da sürdüğüm için içine kaçırmışım sürmek mi gerekiyor sürmemek mi siz nasıl temizliyorsunuz altını fikir verir misiniz .
Bir de bezi doğru bağlıyorum bence ama yine de bacaklarında iz çıkıyor acaba bez mi küçük geliyor ben mi yanlış bağlıyorum bezin ön tarafı göbeğin üstüne öi gelicek altınamı