Biz hastanede yattığımız için biberonla verdim ve suan emzirme cabası göstersem de maalesef almıyor. 37 gündür sağım yaparak çocuğuma veriyorum. Herkeste farklı olabilir belki ama çocuk uyuduğun da bir saatte siz uyusanız emin olun sütünüz artmaya başlar. Bol su tüketin. Her emzirme sonrası az da olsa bir şeyler yiyin.
Ne güzel ki emzirebiliyorsunuz inşallah da devamı gelir🥰❤️