nvysl kızımın arka saçları 4 aylıkken döküldü. Normalde saçlı olarak doğdu çok güzeldi 😅😍 ama normal olarak döküldü ve çevre baskısına inat hiç kesmedim şu an 20 aylık ve arkası önünden uzun 😍 baba tarafı alnı açık. Kızım da öyle oldu herkes saçını traş etsen böyle olmazdı diyor. Ne alaka ya ne alaka doktor bile öyle bişey yok diyo yani ama kesip altın alma işini yapmadığım için pişmanım sadece 😔