Ecrin54 Görümcemin iki aylık bebeğinin göbeğinde göbek dışarda ve top gibi doktor yaygın demiş ama gaz sancısı çektiğinde patlayacak gibi oluyor başınıza geldimi ?
jap Ecrin54 müdahale gerekmez kendiliğinden geriler. Demir para falan bağlarlar sakın yaptırmayın uyarın görümcenizi
Gknrfatih Ecrin54 bizimde vardı canım 2 aylık kontrolünde daha belirgin di şimdi 3 buçuk ayligiz doktor neredeyse geçtiğini söyledi Kendiliğinden geçiyormuş korkmayin
Hayat76 Ecrin54 ikizlerim ikisindede göbek fıtığı vardı ceviz buyuklugunde, 40 dan sonra çıktı doktor hiç ellemeyin zamanla geri oturcak dedi. Merak etmeyin patlamaz asla imkansız. Bizim 4 aylikken komple kayboldu