Oğlum 5 ay 20 günlük. 5. ay kontrolümüzde doktorumuz 2 hafta sonra başla sebze haşlayıp vermeye dedi ama oğlan asla ağzını açmıyor. Zaten hiç bişeyi ağzına da götürmüyor, öyle bir meyili yok yanı. Acaba erken midir bizim için? Deneyimlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim