Merhaba anneler 🌸 aslında bayadir kafama takılıyordu bu. Bebegim dört aylık uykuları çok kısa acaba doyuyor mu tereddutteyim. Anne sütü ile besleniyor. Göğüslerim tam dolu değil emdikçe süt gelme hissi oluypr yutkunma sesleri geliyor fakat uzun sürmüyor bu. Acaba gelen süt yeterli oluyor mu cisli bez sayımız dolu ya da doluya yakın şekilde toplamda beş. Doktorlar bunun yeterli olduğunu söylüyor beş bezin. Fakat sizler kaç bez atıyorsunuz sizlerin deneyimlerini merak ettim. Paylaşırsanız çok memnun olurum.