Alininannisi
Merhaba Doğum sonrası bacaklarımda ve belimde Kırmızı çatlaklar oluştu sizde de var mı? Doktorunuz krem önerdi mi?
Yavrucukk
Bende de karın ve yan bölgemde kırmızı çatlaklar var hamileyken sebamed çatlak kremi almıştım şimdi yine onu sürüyorum geçermi bilmiyorum artık 😏
Caglagok
Valla benim de var doğumdan önce vardı biraz doğumdan sonra iyice belirginleşti bazı yerdekiler. Hamilelik sürecimde Lierac kullanmıştım. Şimdi yine ondan aldım sürücem bakalım belki görünümü hafifletir 😔