8 aylığız öksürük nezle bir de gözünden çok çapak gibi sarı bir şey geliyor ilk defa böyle bir şey gördüm bebeğimde göz doktoru gerekli mi bunun için yoksa çocuk doktoru yeterli olur mu ? Ve evde yapabileceğim şeyler var mı tavsiyeleriniz neler . Viral bir şey muhtemelen ama korktum