tazemomm ahh o günler geldi aklıma ağlaya ağlaya emzirdim yerleri tekmeliyordum o acıyı yaşayan bilir Allah yardımcın olsun öncelikle ben her şeyi ama her şeyi denedim karbonat, Tahin yağı, zeytinyağı, ayva çekirdeği yağı ne varsa öncelikle şunu söyleyeyim karbonat ve zeytinyağı yazan kişiler olursa sakın dinlemeyin çünkü deriyi daha da sertleştirip daha da kötüleştiriyor ne yapabilirsin onu söyleyeyim şimdi de kesinlikle gümüş kapak ve lansinoh krem ama kesinlikle ve kesinlikle birini alacaksan eğer gümüş kapak al. Öyle hemen geçmiyor zamana yayılıyor ben 3 ay çektim sonrasında gümüş kapak ve kremle tanıştım 1 hafta düzenli kullandım. Nasıl yaptım anlatayım emzirme bitti kremi sürdüm kapağı üstüne kapattım bir dahaki emzirmeye kadar hiç çıkarmadım emzirmeye geçince kremi bi peçeteyle sildim aldım (temizlemesende olur deniliyor bebek için herhangi bir zararı bulunmuyormus) emzirme bitince yine aynı şekilde yaptım yani gece gündüz sürekli takılı kaldı 1 2 hafta içinde de toparlamaya başladı RABBIM tez zamanda şifa versin inşallah sakın pes etme emzirmeyi sonlandırmayi düşünme bebeğinin sana ve senin sütüne ihtiyacı var