moonrisekingdom öncelikle stres yapmayın, süt gelmiyor diye bir şey yok gelmese benim gelmezdi, bebeğin emmesiyle makina aynı değil kesinlikle, futbolcu tutuşu deneyin, poposuna hafif vurarak emzirmeyi deneyin, birlikte sıcak duş diyxem ancak havalar soğuk üşütmeden yapabilirseniz olabilir, ve hiç emmiyorsa geceleri teklif etmeyi yine deneyip (ısrarcı olursanız hiç almıyorlar) çok başından vs bastırmayın çünkü bebekler hiç sevmiyor. Yanınızda eşiniz varsa boynunu bebeğin hafif kaşır gibi yapsın bunlar bana çözüm olmuştu inşallah size de plur. Bir de biberon kesinlikle kullanmayın kaşık biberon ben 5 ay kullandım şimdi de alıştırma bardağı kullanıyorum ona rağmen 3. Ay atak dönemi 1 hafta meme reddi yaşamıştık