Mhrnsa benim oğlumda da vardı, bebeklerde genelde olur. Zamanla hala gelişmekte olduğu için kalçası, yerine oturur. Bize de dedi, 60 geçme derecesi 59 da kalmıştı sol kalçası. Sonraki ay gittiğimizde normal çıktı. Nitekim ben çift bezde bağlamamıştım, ama sen bağla yine de bence. Seninle alakalı değil, sadece tam kundak yapma, bacaklarını düzleme. Tutuş şekline dikkat et yeterli