Ne yazık ki tecrübe ettiğim bir konudan sizlere bahsetmek istiyorum.
Eşim önce yüksek ateş, aradan geçen bir kaç gün SONRA da grip oldu tabiki kızım ve bana da geçti neyse çocuk da olduğu için ayakta atlattık çocuk da çok şükür buharla falan iyileştik ,bende öksürük ve sırt ağrısı kaldı doktora gideyim dedim ayaktayım ve çok önemsemedim annemin zoru ile gittim cigerde iltihap var dedi doktor 10 günlük tedavi verdi emziriyorum diye düşük dozda ilaçlar verdi tekrar kontrole gittiğimde solunum sıkıntısı başlamış ve ben kendimi iyi hissediyorum gibi geliyordu buhar ilaç ve orada serum takıldı bir gün tedavi yapıldı sonuç olumlu olunca doktor astım koha ilaçları verdi ve kontrole gideceğim ara ara lütfen bu hastalığı salgını dikkate alalım sırf bu yüzden gencecik arkadaşım öldü,öksürük bu gecer ates bu geçer demeyin özellikle çocuklar çok daha risk altında
Rabbim herkese şifa versin,okuyanlara teşekkürler 💓