irem066 deodorant karbonattan daha zararlı ama . Ben ilk aylarda hiç parfüm kullanmadım sadece karbonat sürüyordum o kadar . Benim de başım aşırı terliyordu Dr a sordum sezeryandan kaynaklı dedi ve hem onun için hem sütüm hemde enerji vermesi için multivitamin önerdi imom latte kullandım çok iyi geldi bana özellikle enerji anlamında .