Kimyon çayı demişler ama bizim doktorumuz kesinlikle tavsiye etmedi bizde 20 günlükte daha küçüktü biogain başladım şükür geçti .zaten 1 ay içerisinde düzene giriyor biraz hareket yaptır birde istersen damlası kullan ben çok memnun kaldım .Günde 5 damla ben direk çay kaşığıyla veriyordum .saat 16 gibi hem gece hemde akşam rahat ediyordu gündüz çok sıkıntı olmuyor.