Masaldyg Arkadaşlar merhabalar. Üç günlük bir kongreye katılacağız. Bebeğimi de götürüyorum. Oteldeki yemekleri yememe ihtimali yüksek. Nasıl bir yol izleyebilirim önereceğiniz birşeyler var mı hazırda götüreyim yanımda. Bebeğim bir yaşında
Mavi26 Masaldyg ablamdan örnek vereyim önceden çorba ve sevdiği yemekleri yapıp soğutup kavanozların otel odasındaki dolaba koyuyordu. Sonra yanında götürdüğü kase ve küçük boy saklama kabini kullanıyordu ısıtmak icin suyu ısıtıp kaba koyuyordu kaseyi de içine koyup o şekilde ısıtıyordu bazı otellerde personelden isteyince mutfakta yemeği ısıtıp veriyorlar öylede yapıyordu
Mnli Masaldyg yoğurt mayalayabilirsiniz yumurta zaten otelde var bir yaşındaysa çiğ sebze de yiyebilir mevsim meyvesi elma muz pankek yapabilirsiniz e çorba falan zaten oluyor otelde 3 gün geçer bir şekilde
Beyzaveduru Otellerde bebek büfesi oluyor. Haşlanmış sebzeler çorba hazır kaşık mamalar vs herşey var.
heygorl Yanımda minik (en minik olanı) tüp ve kolay malzemeler götürüp ben hazırlıyorum yemeğini. Tarhana çorbasıdır mercimek çorbasıdır yeşil mercimek yemeğidir vb