edagunes korkmayın normaldir sırt üstü pozisyonda kafası ya sağa ya da sola bakacak şekilde yatırın ama sakın düz bırakmayın kafasını boğulma riski olmasın Allah korusun ve mutlaka gazını çıkarmayı ihmal etme beslendikten sonra da bir süre dik tut bir sey olmaz allahın izniyle bir de reflü yatağı varsa onda yoksa da yatırdığınız yer biraz eğimli olsun bizde çok çektik kusmadan bizim reflümuz vardı şimdi 7 aylık olduk azaldı