Eysar Mikoiledikonunannesi adet den üç önce mutlaka baş ağrısı oluyor bekarkende oluyor du yine oluyor ilaç içmiyorum nezaman kanama gelse hemen geçiyor
-Ygtbgra Mikoiledikonunannesi her ay aynı problemi yaşıyorum bi ara adet olmadan başlıyordu şimdide olunca ağrıyor bi kaç gün sürüyor ilaç kullanmadan duramıyorum malesef çantamda bile bulunduruyorum
GezginPaNDa Mikoiledikonunannesi doğumdan önce böyle bir sorun yoktu . Doğumdan sonra çıktı baş ağrısı belası ilaç içmeden geçmiyor
Fatmaahmet1 Mikoiledikonunannesi Adetim yaklaşınca aynı migren gibi şiddetli baş ağrısı çekiyorum ve dayanamayıp parol içiyorum
Mikoiledikonunannesi Eysar iki ay benim de öyle oldu başlayınca başımın agrisi durdu şimdi durmak bilmedi başımın sol köşesi çok ağrıyor
Mikoiledikonunannesi -Ygtbgra evet benimde iki ay öyle oldu simdide regl oldum bile durmuyor ilaçta kullanmak istemiyorum ki sonra düzensizlik oluyor
CEYLAN00 Aynı şekilde bendede oluyor adet döneminde meğersem migren den kaynaklanıyormuş bilginize adet dönemlerinde oluyorsa
Mikoiledikonunannesi CEYLAN00 evet bende araştırdım migren adeti diye geçiyor buda yeni yaygınlaştı galiba daha önceden hiç kimseden duymamıştım
Mikoiledikonunannesi GezginPaNDa bu 3 ay olucak mahv oluyorum hepte belirli yerler ağrıyor ama çok sidetli öyle böyle değil . Dün tvinin sesini bile duymak istemiyordum
Mikoiledikonunannesi Fatmaahmet1 parol az etkili bir ilaç acaba ağrıyı tam kesiyor mu . Ben pek ilaç kullanmak istemiyorum da
Meriy12 Benim son dönemlerde adetin ilk günleri çok zonklayıcı tarzda ağrılar oluyor şiddetine dayanamıyorum. Acile bile gittim. Peki siz bu dönemde tansiyonunuzu ölçtünüz mü ? Başım ağrıdığında tansiyonuma ölçünce 14-15 arası çıkıyor