Kızımın geçmeyen kızarıklığı var poposunda düzeliyo bir iki gün sonra tekrarlıyor bezinide değiştim kakasını yapınca hemen almam gerek bir saniye bile dursa çok kötü oluyor birsürü kremler kullandım geçmiyor zeytinyağı sürüyorum biraz fayda ediyor ama tekrarlıyor travazol iyi geliyo ama oda kortizonlu acaba kullanmamda sıkıntı olur mu doktora gittiğimiz günde aksine bişeyi yoktu poposunda napıcam bilmiyorum tekrar gidicem doktora