123fff ben hem bebeğimin hem kendimin hem eşimin alışverişlerini öyle yaparım her zaman. Yazın kışlık, kışın yazlıkları alırım hep. Sezonda almak her zaman daha pahalı oluyor normal olarak. Ben kızımın yazlıklarını bitirdim bile bi yazlık ayakkabı alıcam ama o zamana ayak numarası kaç olur bilemediğim için alamadım onu da.