Deletedmom_109 Geçen sene sonuna kadar iyi dayandı dediğim için igorla devam dedim ama kreş ayakkabısı bu sene yarı yılı zor tamamladı 🫠 modeli ve kalıbıyla her türlü kreş ayakkabısı önerisine açığım 🎈
Babybloom Deletedmom_109 bence vicco anka. Bizim okulumuz normal ayakkabı istiyor ama o yüzden skechers spor ayakkabı verdim.
Deletedmom_109 Babybloom ankayı almıştım ilk adım ayakkabısı döneminde büyük numaraları varsa bakayım teşekkür ederim 🫶🏻