Biliyorum yürümesi için çok erken henüz 9 ay 22 günlük fakat elinden tuttuğumuzda gayet uzun mesafe yürüyordu ben biraz rahatsızlandım ve ne olduysa elinden tutunca 2 adım atıyor onu da ayaklarını sürüyerek atıyor. Sonra pat oturuyor eski düzenine nasıl geri döner acaba dönemsel bir durum mu yaşayan var mı aranızda